15 april 2010

New things!

Och då gick det en hel dag åt att vara i stan igen. Vi skulle inte vara så länge men det sluta med att vi kom hem 16:00. Haha, hitta i alla fall en t-shirt, två anteckningsböcker, fyra pocketböcker, ett rött nagellack och två rosa armband. Har fortfarande 17.70 kvar på Mariehamns Bokhandel och 10€ kvar på Kappahl så blir väl att fara in någon dag och köpa något. Måste till stan nästa veckan igen för då kommer min t-shirt vara klar, jippi! Längtar efter att få ha den på, den är så bäst! Kommer aldrig ta den av mig..nästan i alla fall. Mami kanske får tvätta den då och då men annars kommer den va på hela tiden, super! Men jag får vänta några dagar till sen så, då ni!

Nu ska jag duscha och sen ska jag njuta av en hel kväll ensam i huset. En stund åtminstone för bror och Jonas kommer väl säkert inramlandes vilken stund som helst så jag ska skynda mig i duschen, vilket är svårt eftersom det är så skönt och bara stå under det varma vattnet och bara njuta. Jag har problem, jag vet...

Inga kommentarer: