14 april 2010

Musik ger sommarfeelings!

We'd go down to the river, and into the river we'd dive,
oh down to the river we'd ride.


Jag har börjat digga massa gammal musik, som Bruce Springsteen-The River. Grymt bra låt ju, The Animals-House of the rising sun likaså. The Animals sångare, Eric Burdon, är fett söt! Var i alla fall på 60-talet nu..kanske inte så mycket mera. Men alla förändras juh, även fast endel förblir söta livet ut ;). Tillbaka till musiken, som jag säkert nämnt förut så har jag väldigt varierande musiksmak. Medans ja diggar Bruce Springsteen och The Animals så kan jag lyssna på Shaggy, Eminem och Ziggy Marley. Jag diggdiggdiggar verkligen Ziggy Marleys, Love is my religion och Eminems, Beautiful och My fault. Och såklart diggar jag Ziggy Marleys far och legend Bob Marley. Vill ni få sommarfeelings? Lyssna på Bob Marley! Det spelar ingen roll vilken låt, ta första bästa och du får sommarfeelings så det bara sprätter i benen. Älskar Reggae! Tror jag ska bränna värsta fetaste Reggae cdn till sommar så jag kan sitta och njuta, eller varför inte dansa runt gräsmattan som en idiot?
Sounds fabulous!


Nu ska jag gå och sminka mig, fixa håret och välja dagens outfit. Varför får ni veta senare..To be continued!

Inga kommentarer: