21 april 2010

I dreamed i could fly, out in the blue

Imorgon kommer Mami fara till Budapest med sina kompisar. Det betyder att jag kommer vara hemma med Papi, Jocke och möjligen Daniel. Om inte Daniel tänker vara i stan(vilket han inte borde eftersom han och Jocke ska ha födelsedagskaffe tillsammans). Anyways, Mami kommer hem på måndag igen och då ska hon ha något med hem till mig. Hon har lovat att hon ska köpa något i alla fall, snälla rara söta Mami!

Jag vill också resa någonstans. Det längsta jag har varit är till Estland och det är inte så mycket att skryta om. Jo det var fint där och vi hade grymt kul, speciellt när Johan var i farten, men det är väldigt fattigt där och endel hus var väldigt väldigt sunkiga. Det börjar nu bli ca. sex år sen, redan, och det känns som att det är dax att resa nu. Mitt dröm resemål är förstås USA men jag måste ha lite mera pengar till det först. Annars skulle jag gärna vilja besöka Irland, Frankrike, Grekland, Kroatien eller Nya Zeeland. Här kommer lite bilder från alla ställen. Titta och njut och dröm er bort till alla ställen!
Beverly Hills, Los Angeles County, Kalifornien
Washington D.C
Chicago skyline med Lake Michigan i förgrunden
New York skyline
Carrauntoohil, Macgillycuddy's reek, Irland
Paris skyline
Skiathos, Grekland
Dubrovnik, Kroatien
Lake Mathesson, Nya Zeeland

Inga kommentarer: