15 april 2010

Off we go!

Nu har jag tagit bild på min nya tröja. Det vart lite hastiga bilder för jag ska snart fara till stan med Mami och träffa Ida och shoppa lite. Så det blir bara ett kort inlägg nu. Jag har med mig alla mina presentkort jag fick när jag fyllde och så ska jag fara till textiltryckarna och fixa en tröja, jag fick det för Mami, tack! Sen vid ett senare tillfälle ska jag beställa två klädesplagg från en sida. Säger inte vad och var, det blir en överraskning, en överraskning som inte kommer komma inom en snar framtid. Man ska ju ha pengar också och just nu håller jag på att samla till en systemkamera. Gud vad jag vill ha en sådan nu! Min kamera jag har nu är inte så bra mera. Den är dålig på att fokusera och massa knasig överlag. Sen har den blivit kantstött överallt och så men det har ju inget med själva funktionen att göra. Så en systemkamera skulle sitta som handen i handsken, mer än någonsin just nu. P-p-p-pengar!

Inga kommentarer: