10 april 2010

Ö V E R T R Ö T T

Det tar på krafterna att inte sova på nätterna kan jag säga, man är grymt slut på dagarna sen. Jag trodde jag skulle gäspa ihjäl mig idag men en varm lång dusch senare så var jag inte lika trött mera, men jag kan fortfarande nästa se de svarta ringarna under ögonen genom att titta på min spegelbild i tvn. Den är 1½ meter bort typ, grymt vah? Egentligen har jag inte så mycket mer att säga, jag har för en gångs skull lyckats att hålla mig vaken. Jag brukar ha en tendens att somna på soffan annars men idag har jag lyckats. Julia-1 poäng, John Blund-0 poäng! It feels really really good ya know. Nu ska jag i alla fall gå och steka köttbullar och koka macaronies så Mami och Papi har maten på bordet när det kommer hem. Jag vet jag vet, jag är KUNG I KÖKET!

Inga kommentarer: