18 april 2010

Nostalgiskt

På fääjsbuck finns hur många grupper och fan-sites som helst. En del är helt värdelösa medans en del är helt geniala och klockrena som de bara kan bli. Några av de senaste jag har gått med i är ''Mensvärk är värre än en pungspark'', ''Förlåt att jag kom försent med det var motvind i korridoren'', ''I won't forget, I won't forget..''so did you bring it?'' ''sh*t..'', ''stadsbor vill, bybor kan!'', ''Vi som fattar att redbull måste blandas med vodka för att man ska få vingar'', ''My bestfriend would be my only friend if people knew how weird we act alone'', ''Idag ska jag göra ingenting, Jag gjorde det igår också men blev inte färdig'', ''Det lät bättre i mitt huvud'', ''Hålla upp katten i luften och samtidigt sjunga sången från lejonkungen'', ''Alla vi som skrattat ihjäl oss och fortfarande lever'', ''Vad då utbildning? Det finns ju GOOGLE!'', ''Vi som älskar känslan av att ta av sig bh:n efter en lång dag!'', ''Min mamma är världens bästa pappa!'', ''Guys be quiet, I'm calling my mom! ''People in the background: ''PASS THE WEED!'' och ''Vi som hade blinkande gympaskor när vi var små!''. Den sista gick jag med i för bara några minuter sen och den är grymt klockren, dagens bästa! Jag hade ett par barbie gympaskor när jag var liten, som jag gillade, men mina absoluta favoriter var de med Lilla sjöjungfrun på. De dojor som blinkade när man gick, gud vad jag älskade dom! Jag hade dom även fast dom var skitiga och sönder men när dagen kom när det slutade blinka så använde jag dom inte så mycket mera. Jag tror vi slängde dom sen för jag vet inte när jag såg dom sist.

Det är kul att gå med grupper på fääjsbuck, även fast en del tycker att grupperna är onödiga. Jag tycker att grupperna är roliga och nostalgiska och man får säg åtminstone ett gott skratt varje dag när man är in på fääjsbuck. Och ja, som sagt, en del grupper är bara skit och onödiga med då är det ju tur att man får gå med i vilka grupper man vill. Vilken tur att man inte blir tvingad till saker här i livet.

Inga kommentarer: