23 april 2010

Pigg som en mört

Godmorgon! Sitter fortfarande i sängen fast jag har varit vaken ett bra tag. Jag somnade 18:30 igår och gud var skönt det var att få sova! Nu hoppas jag på att jag är ordentligt utvilad, jag känner mig inte trött i alla fall.
Igår for Mami och de andra iväg med båten till Sverige där de skulle övernatta på Arlanda. Jag vet inte vilken tid flyget går, om det är på väg ner nu eller om det kommer fara senare. Jag hoppas i alla fall att det får en bra resa och att alla är utvilade och kanske lite bruna när de kommer hem. De hade lovat sol där nere i alla fall så de kanske har fått en liten aning färg när det kommer hem på Måndag. Det är länge tills Måndag! :'o

Nu skriker magen efter bränsle så jag ska gå och fixa frukost, som kommer ätas framför Ghost Whisperer idag. Om det tänker komma sol idag så drar jag ut senare, på en fotorunda kanske. Ha en bra dag alla finisar! Puss

Inga kommentarer: