08 april 2010

Dåren

På något sätt mår jag bättre nu. Kände mig väldigt deprimerad inatt och imorse men nu är det bättre, wonder why..I alla fall blev jag sugen på att cykla nu. Bara trampa iväg och hitta massa backar att glida ner för, bara njuta av vinden i håret och pirret i magen när man far ner för en brant backe. Och ruset i kroppen när man kommer hem efter en lång cykel tur och man vet att man har varit duktig och att det var så härligt. Jag ska gräva fram min cykel någon dag så jag får uppleva alla de där känslorna nu fören all värme kommer på en gång. Det är lixom inte så roligt att cykla när det är kokhett ute, jag föredrar att det är lite kyligt eftersom man ändå får lagom varmt när man trampar på. Så om någon dag ska jag börja cykla igen, måste kolla att cykeln är hel och fin innan jag drar iväg. Snart kommer dåren på svarta cykeln susandes genom Geta igen, så se upp! Man vet aldrig vilka rackartyg jag hittar på.

Inga kommentarer: