11 april 2010

On the run

Är just hemkommen från Karrböle där vi varit på kalas, eftersom Thomas fyllde i torsdags och Sabina fyller imorgon. Det var meningen att jag skulle ha kameran med mig men den glömde jag såklart hemma så det blev inga bilder idag, damn me! I alla fall hade vi kul, vi åt middag tillsammans, busade med barnen och gjorde massa annat. Det är mycket kalas nu i april. Inom min familj är det 5 stycken som fyller år varav 5 av dem är mina tre bröder + mig. Vi alla syskon fyller i april förutom min syster som fyller i maj, så vi alla är väldigt nära. Vet inte riktigt hur Mami har planerat det här haha. Men det går ju bra ändå, även fast vi är så tätt. It all works out.

Bjuder på en bild på min outfit eftersom jag inte har bilder från dagen. Jag vet att handen ser cp ut men jag höll upp den turkosa/blåa t-shirten så man skulle se mitt vita linne som jag hade under, sådeså.

1 kommentar:

M0oX sa...

RUUUMPAAAAA :D