01 april 2010

April fools' day & Robban-bilder

På tal om allt och inget, har någon blivit aprillad idag? Det har inte jag, inte ännu i alla fall. Men jag har ju varit ensam hemma hela dagen också så det kan ju vara därför?! Jag har inte aprilla någon heller. När jag gick i GHS så brukade jag aprilla några, det var riktigt roligt! Speciellt när det gick på mina kassa aprilskämt, jag hade faktiskt inga bra. Det var inte alls trovärdiga och väldigt lame men ändå lyckades jag aprilla någon med dem så det måste vara något som gjorde att de blev jävligt bra i alla fall. Tänka sig.

Egentligen tänkte jag bara hoppa in och nämna att jag fick mina bilder idag. Sju underbara bilder på Robert Pettersson som nu hänger på väggen. Ja det var den ramen jag hängde upp idag. Min lycka är gjord. Jag fick 11 andra bilder också men de har inte kommit upp ännu. Ja har en idé på hur jag ska ha dem och det ska jag fixa ikväll. Bara inte allt går på skit och jag börjar dampa. Jag har väldigt kort stubin den här veckan..bara så alla vet.

To be continued..

Inga kommentarer: