17 april 2010

Myspys

Snart blir det fre..LÖRDAGSMYYYYS! Hela dagen har egentligen varit myys. Unnade mig sovmorgon(eftersom jag kom hem 01:40 inatt)och sov skönt ända tills Mami ringde 13:00 och undrade om jag kunde ta in tvätten för att det regna. Med trött och sådär snygg just-vaknat-röst så svarade jag ''Men jag har inte ens klätt på mig ännu, och jag har inte stigit upp ens''. Men efter samtalet var det bara att krypa upp ur täckets värme, dra på sig mjukisbyxor och flääsjacka och traska ut i regnet. Efter upphängningen fixade jag frukust, även fast jag inte var hungrig, och slog på ReTv och så ska det låta. I samma veva kom Broder tuck hem så vi kollade på tvn tillsammans och zappade runt lite bland kanalerna. Det var verkligen inget bra på dumburken idag kan jag säga, bara skit. Hatar att kolla på tvn på lördagar egentligen..

Nu är jag just hemkommen efter en promenad med Mami och Broder tuck. Riktigt uppfriskande var det och det var inte ens kallt, det blåste ljummet. Och nu, med vattenflaskan i högsta hugg och fossorna ''under bar himmel'' så väntar jag på att klockan ska ticka framåt så jag får se på Millennium. Medans tiden ska jag umgås med Mami och kanske Broder tuck. Hoppas alla andra myser till det riktigt ordentligt ikväll, det kommer i alla fall jag att göra!

Inga kommentarer: