14 april 2010

Me&I

Det vart så bråttom där vid middagen att jag inte hann blogga om varför jag skulle fixa mig. Jag var på Me&I party hos systeryster i Lemland, kom just hem. Det var grymt kul och det fanns väldigt fina kläder. Jag fyndade en tröja från Me by Me&I kollektionen som var begränsad så den tröjan jag köpte var sista som fanns. Gissa om att jag är ganska så ensam om att ha en sån tröja ;). Kommer bild på den imorgon för jag orkar inte fotografera nu. Är grymt trött så skulle kunna lägga mig ner och sova! Men jag ska äta lite frukt först och sen måste jag få min dagliga dos av Ghost Whisperer innan jag kan sova. Beroende? nej var fick du det ifrån?! Här kommer i alla fall bild på dagens outfit, den tog jag kort på tidigare idag med min cam.
Jeans från Ellos
Vit Kofta från H&M
Turkost linne från H&M
Vitt linne från GinaTricot
Vitt 70-tals bälte från Mamis garderob

Inga kommentarer: