08 april 2010

I got a reason to cry

Jag vet inte varför allt känns fel men.. allt är fel i alla fall. Jag kan inte somna på nätterna för jag har så varmt, vilket jag inte förstår varför för båda elementen i sovrummet är avstängda och jag sover bara i t-shirt/linne och trosor. Det känns som om man skulle kunna ligga under täcket hela dagen och gråta. Jag är så in i helvete rastlös hela tiden och jag orkar inte va hemma. Jag orkar inte heller med allt prat om skola och körkort och ett år till 18 år.. jag orkar inte tänka på allt, och precis tvärt emot vad man vill, så kommer allt på en och samma gång. Allt bara pushar och pushar och pushar tills man får ett nervöst sammanbrott. Jag är inte heller sådär paniktrött mera, jag är inte trött överhuvudtaget.. nästan i alla fall. på morgonen är jag alltid trött eftersom jag då inte sover på nätterna. Men jag är inte trött när jag vill vara trött, jag är bara trött då när jag verkligen inte har tiid att vara trött.

Finns det något eller någon som hjälper? Jo, kanske konstigt att säga, men min katt Ajax hjälper. Antagligen för att han inte har förmågan att säga emot eller skratta åt mig för att jag kanske.. bara är en tönt som inte fattar alls..

En sak är i alla fall säker, jag orkar inte bry mig mera. Jag bryr mig inte att jag inte kan sova, jag somnar väl när jag somnar då..bara jag sover. Eller något..

Inga kommentarer: