24 april 2010

Too much inspiration?

Ibland har jag verkligen överflödigt med inspiration till att skriva. Jag har helt enkelt för mycket att skriva ibland, så mycket att jag får beslutsångest om vad jag ska skriva. Man skulle villa berätta om något roligt som hänt under dagen samtidigt som man vill skriva något från t.ex Oprah Winfrey Show eller Tyra Banks Show eller bara skriva om sina tankar. Så endel får man skjuta undan till senare. Man får prioritera lite och endel saker kommer aldrig med i bloggen i alla fall sen. Som födelsedagar, jag försöker få med alla men ibland kommer jag bara inte ihåg. Kan hända att jag lyckas med endel, men inte ofta.

Nu ska jag lyssna på lipislåtar under täcket. Är geggig i huvudet, har ont i halsen och ryggen och är täppt och geggig i näsan om vartannat. Bara jag inte är smittad av papis bihåleinflammation, det vill jag verkligen inte vara..

Inga kommentarer: