24 april 2010

Atcho Atcho Prosit

Det går nog bara utför nu kan man säga. Nu har näsan börjat rinna också. den är alltså inte bara täppt och geggig, jag är grymt hungrig fast jag åt för inte så längesen(jag brukar få så när jag är förkyld) och jag är grymt trött fast jag steg upp 14:30 idag. Jag kan va förkyld bara jag inte behöver ha huvudvärk eller halsont, egentligen skulle jag vilja räkna bort att vara täppt i näsan också men man kan ju inte få allt, någon måtta får det väl ändå vara.

Jag tänker i alla fall bara slappa resten av kvällen innan jag masar mig till vardagsrummet och kollar på Millennium. Tror jag ska kolla på film nu, World trade center eller JFK. Älskar verklighetsbaserade filmer, det känns så annorlunda att kolla på filmer som handlar om något som hänt här i världen.

Inga kommentarer: