07 april 2010

Inatt jag drömde..

..något som jag aldrig drömt förut. Jag drömde det var fred.. nej det gjorde jag inte. Jag drömde att jag blev skjuten i huvudet ett antal gånger varav ett skott tog i nacken. Men jag gick runt som vanligt och jag vägrade fara och operera mig. Mami sa dock att jag kunde fara och göra titthålsoperation för det hade papi gjort när han var med i bilolyckan. Så mami skulle ringa dagen efter och boka tid för titthålsoperationen. Jag ville inte sova sen för jag var rädd att det skulle göra så ont i huvudet. När jag vaknade, på riktigt, så hade jag ont i nacken och jag måsta känna efter om jag hade ett hål där, haha.

Det är sjukt hur man kan drömma ibland och hur man kopplar ihop saker. Jag måste nämligen ha legat tokigt så jag fick ont i nacken och då kopplat ihop det med att Jim från Ghost Whisperer blev skjuten i armen i ett avsnitt jag kollade på här om kvällen. Och det med papis olycka, den pratade vi om i helgen när jag fyllde år. Jag kommer inte ihåg vad exakt vi pratade om men vi pratade om den i alla fall. Titthålsoperationen vet jag dock inte var jag fått ifrån, det måste vara för att jag kollar för mycket på sjukhusserier. Jag tycker i alla fall att det är grymt roligt att komma ihåg sina drömmar och, även fast jag hatar att gå och lägga mig, så ser jag fram emot att sova så jag får drömma nya drömmar. Is that weird?

Inga kommentarer: