26 april 2010

Airplanes

Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars? I could really use a wish right now, wish right now, wish right now.

Det är är refrängen i B.O.B ft. Eminem and Hayley Williams-Airplanes, världens grymmaste låt just nu. Hayley Williams är sångaren i Paramore så tror jag ska lyssna lite på Paramore låtar någon gång för Hayley har verkligen fin och bra röst. B.O.B är också bra så han är med värd att kolla upp lite mera. Nu musik igen, L O V E it!

Och när vi ändå är inne på musik, jag är lite inne på rock spåret igen. Jag var det ett tag hösten 2oo9 och nu börjar det då komma tillbaka. Diggar speciellt låtarna AC/DC-You shook me all night long och H.E.A.T-1000 miles, grymt mycket. Jag har alltid haft låtar med AC/DC men aldrig riktigt gillat dem som så, men jag tror det ändrar lite nu, jag vet inte varför. Jag gillar i alla fall både
Bon Scotts och Brian Johnsons röster, de är häftiga!

Inga kommentarer: