14 mars 2012

While we’re young and beautiful, livin’ free and easy, here without a worry, dancin’ in our barefeet

 Kamera: Nikon D3100
Ska försöka komma i säng tidigare ikväll eftersom jag somnat galet sent dom senaste kvällarna, men här har ni i alla fall en dagsfärsk bild på mig om vi nu ska jämföra med bilden i förra inlägget som är tagen 2011.

Lite ha man väl ändrat :) Kan inte bestämma om jag är smalare i ansiktet nu, eller om det är ganska lika. Finns andra bilder där men ser tydligare att jag ändrat massa i ansiktet. Exempel på såna bilder är olika bilder från på mig från jakthippan 2010, 2011 och nu i år. Shit alltså. Borde kanske göra ett collage med tre bilder bredvid varan så ni få se tydligt hur mycket jag ändrat på de här två åren när jag inte ätit godis, chips, kakor, glass etc. eller druckit läsk, saft och liknande. Det är galet vad det där extra sockret man stoppar i sig alla dagar(eller ja, stoppade i sig), kan göra för figuren, kroppen och ens välmående. Mår såå mycket bättre idag än vad jag gjorde för två år sen! H-ärlig känsla det där, när man lyckas med det man mest av allt vill :)

Inga kommentarer: