21 mars 2012

Vårstädning i garderoben.

 Kamera: Nikon D3100

Idag tog jag mig ann garderoben så nu är verkligen hela rummet vårstädat och fint! Har velat göra något länge i garderoben, organisera om och så. Hade så fullt på hyllorna förut så jag har bett pappa fixa en till hylla åt mig, igår kom han hem och sa att han hade en som skulle passa men nu behöver jag ingen ny i alla falla haha. På en stund i alla fall. Fick bort massa bråte på översta hyllan så sängkläderna fick plats där istället, och vips så hade mina kläder rum hur bra som helst! Det både känns och ser ut som om det skulle vara högre till tak nu. Gillart :)

Ska gå och slänga ihop en omelett till middag nu, och sen ska mamma och jag försöka få klart ett pussel som har legat och skräpat under min säng sen i höstas. Var ju inga alls damm på det igår före jag började städa...ehehe. Nå, nu ska det bli klart och åka upp i nått skåp stället! Mamma och jag hade bara gjort lite på ramen i höstas när vi tog fram det där pusslet så vi har ju och göra en stund. Men det är kul att pussla, och avslappnande :)

Ojj vad oskarpa bilderna blev nu, är nått svaj med skalorna och storleken på bilderna. Men det ska ju inte föreställa några proffsbilder tagna i en studio heller :)

Inga kommentarer: