19 mars 2012

Idag blev det andra bullar.

Kamera: Nikon D3100
 Ser det gott ut?

Mamma och jag hade bagarstuga idag och lagade kanelbullar och muffins eftersom jag fyller år om två veckor, men far till Sälen om 6 dagar och kommer hem 3 dagar före min födelsedag och 6 dagar före jag ska ha kaffe är hemma, så jag hinner nog inte allt den där lilla ynka veckan när jag fyller. Hängde ni med? haha!
 Har inte bilder på muffinsen eftersom det egentligen ska bli cupcakes men jag har inte gjort någon garnering ännu, som dom ser lite tråkiga ut. Mamma bakade matsemlor också, men dom blev det inte heller bilder på. Bara mina fina kanelbullar som blev stooora! :D

Förutom att baka massa har jag läst ut en bok, mamma har städat huset och så avslutade vi kvällen med att gå en långpromenad! Duktiga vi! :) Så efter den här långa dagen ska det bli skönt att sova lite grann. Hoppas på världens grymmaste natt utan avbrott, och massa härliga drömmar! Godnatt småskitar :)

Inga kommentarer: