17 mars 2012

Tröttare än en sömngångare som varit på rave

Du vet att du är trött när du måste ta upp en ny flik med din blogg för att läsa inlägget du skrev sist så du kan skriva ett nytt inlägg nu utan att upprepa dig alltför mycket. Och så vet du att du är trött när du just skrev en mening som är alldeles för lång för att vara utan kommatecken, eller uppdelad i flera meningar.

Jag vet inte ens vad jag snackar om. Är så sjukt trött just nu. Har ju varit barnvakt åt systerdottern hela långa dagen. Och det tar tydligen på krafterna att leka med barbiedockor och läsa böcker hela dagarna. Och leka ute en stund också. Ikväll var vi på Scotts 3års kalas och där var det massa folk och fullt ståhej. Så det är kanske ganska förståeligt att jag håller på och somnar medans jag skriver det här.

Behöver jag ens nämna att jag är så sjukt himla opepp på att måsta far upp och städa kommunkansliet imorgon? Tänkte väl det. Och dom har bytt golv där också så chefen ringde i veckan och sa att det var eeextra dammigt nu så jag måsta nog komma och städa i helgen innan det blir ny vecka. Typsikt. Jag som hade planerat så bra att jag skulle städa på tisdag nästa vecka så jag inte behöver far och städa det första jag gör när vi kommer hem från Sälen sen om två veckor. Jag vill inte ens veta hur det ser ut på kommunkansliet. Jag vill inte ens tänka på det. Kul tanke såhär precis när man ska sova. Väldigt kul. Kul. Kul. KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: