04 mars 2012

7års kalas i Lemlandsskogarna

Jaha, då har en dag och en hel helg gått igen. Har varit på 7års kalas idag till systerdottern som fyller nästa helg. Tror hon blev nöjd med presenterna för hon började leka med en del på en gång. Vi satt och snicksnacka i solen vid köksbordet sen i flera timmar innan vi begav oss hemåt till hunden, och rådjurssteken som var i ugnen. Mums! För övrigt kommer bilder från kalaset ikväll nån gång.

Är fortfarande mätt i magen, två timmar senare, så ska bege mig ut på en liten promenad nu tror jag. Åker lite snålskjuts med brorsan en bit bort på vägen, så går jag hem därifrån sen. Jag brukar inte gilla att gå en väg en bit och sen måsta vända och gå tillbaka, blir så tråkigt då haha. Det är därför jag brukar gå i möte med mamma också när hon kommer från jobb, så åker jag hem med henne sen. Smart va? haha. Måste kila nu, brorsan är klar att åka. Pusshej!

Inga kommentarer: