07 mars 2012

So innocent, pure and sweet, American honey

Nova för några dagar sen. Ljuset får henne att se 
blå ut och oskärpan vet vi ju vem/vad som orsakar.

Har inte multitaskat lika hårt idag haha. Knappt alls faktiskt. Men jag har i alla fall provat kläder till lördag då det är jakthippa och grejer. Längtar dit! Kommer bli superkul. Tror jag har outfiten klar nu, men det hinner ändra ännu på de här tre dagarna. Frisyren vet jag inte riktigt med ännu...har inte kommit fram till något på den fronten än. Men det hinner jag ju också med!

Förutom att klura och tänka på jakthippan så har jag i princip bara läst bloggar, och varit ut på en långpromenad. Är s-j-u-k-t trött nu, men ska ut med Nova en sväng snart, och sen ska jag kryp upp i soffan och börja klura på en packningslista till Sälen. Far ju iväg om tre veckor, och stannar en vecka, och det kommer bli grymt skönt! Ska bara slappa, umgås med syskon och vänner, vara barnvakt, busa i snön, och mysa i stugan vi kommer bo i :) Kommer nog bli härligt! Skulle också vilja åka hundspann, men vi får se hur det blir med det. Drömma kan man ju alltid :)

Inga kommentarer: