07 mars 2012

Ändrade planer

Det blir nog inte att göra en packningslista för Sälenresan i alla fall nu. Kom jag på. Helt plötsligt. Jag får ihop mycket bättre och organiserade packningslistor om jag får stå och stirra på alla kläder i garderoben och på så sätt bestämma vad som ska med. Istället för att sitta i soffan och klura med block och penna i handen. Och nu är det så att lampan i min garderob är tillfälligt(sen 3 månader tillbaka)sönder så då går inte det nu i detta kolsvarta rum. Alltså jag har ju en taklampa i rummet+fönster lampa+min IKEA lampa som är inprånglad i ett hörn, men det känns som om det inte riktigt räcker just nu.

Eller så är jag bara otroligt lat och trött just nu. Ettdera är det.

Så jag får helt enkelt skriva packningslista någon annan dag. När det är ljust ute. Och jag fått en lampa till min garderob. Och rullgardinen är uppdragen. Och jag inte är lika lat och trött.

Då så. Då var det bestämt. Då tänker jag fläka ut mig på sängen med musik i lurarna och läsa egoinas blogg istället. Mmmm...Japp.

Inga kommentarer: