22 mars 2012

Vänner på besök!

Det här med lite oväntat besök är grejer det :) Det är toppen det! Det är kul! Spontanitet är kul! Mitt i min redigering av bilder fick jag ett litet sms av Ida som frågade om hon och Aina kunna komma över senare, och drygt en timme senare knackade dom på dörren. Mamma och jag satt och pusslade då så vi alla vart där runt köksbordet sen och pusslade lite smått. Och skrattade. Mycket. Oj vad vi skrattade! Tack för det fina besöket flickor, det var awesome :)

Ska borsta gaddarna nu och sen krypa upp i soffan och invänta Unforgettable. Härliga tider. Får se om jag hinner redigera fler bilder ikväll eller inte. Alla bilder jag laddat upp idag är i alla fall nyredigerade bilder som jag tagit några månader sen. Här är man bra på att ladda upp bilder...Hursom, vad tycker ni om bilderna nedan? :)

Inga kommentarer: