11 mars 2012

Dagen efter?

Trodde jag skulle hinna blogga mera igår, men efter jag kom hem från långpromenaden blev det full rulle med dusch, och lite käk, och allmänt fix inför kvällen. Hade en gryyyyyym kväll! Fick äta bästaste Soltunas mat, viltgryta bjöd dom på. Mina bordskamrater(Ida, Aina och Erik bland annat)och jag hade nog ganska skoj där vid vårt bord, med alla som satt där. Skrattade massa, drack vin/öl/snaps/baileys/kaffe och allt vad vi nu drack och hade allmänt roligt. Och det kan man se på bilderna på min kamera. Kollade just igenom alla och det ser ut som om vi har ganska kul haha ;)

Dansade såklart massa till Conny Henrix också! Dom är grymma! Jag tror vi var upp och dansa mest hela tiden. Ida och jag dansade schottis(fast det inte gick så bra för mig haha), jag fick till och med ena brorsan upp och dansa, och sista dansen blev med Tomi :) Skulle lätt kunna göra om igår typ...ikväll om det inte skulle vara för att man känner sig lite lätt risig nu, med skallebang och grejer. Och så är det ju söndag också så kanske inte är så bra att festa igen då när det är vardag imorgon haha.

Har legat i sängen tills typ nu men nu är det dags att tvätta bort gårdagens smink och dra på sig nå trasor som ligger på golvet, ska nämligen på Me&I party om...okej, det är om 3 timmar så så bråttom är det väl kanske inte. Fast allt går lite långsamt idag så det kanske är bäst at börja nu ;)

Inga kommentarer: