23 mars 2012

Happyface!

 Det här kuvertet kom mamma hem med idag och sa att det var från hennes kollega Maria som tack för alla äppelkakor och bullar och allt julgodis jag skickat med till henne på senaste. Och för att jag är hennes adoptivmamma. What? Adoptivmamma tänker ni säkert nu va? Men det är så här att mamma och Maria skojade förut och sa att eftersom mamma har så många barn så kunde väl Maria få låna ett av hennes när hon blir gammal och gaggig och behöver någon som tar hand om henne. Mamma sa att jag kunde ta hand om henne, och jag gick med på det bara sådär bara haha ;) Så nu är jag Marias adoptivmamma som skickar mat och godsaker till henne hela tiden!

Det här låg i kuvertet när jag öppnade :) Ett jättefint armband som Maria lagat till mig! Tack tack tack fina du! Jag fick två armband av henne förra
året när jag fyllde år också :) Kan lägga upp bilder på dom också, fast senare för nu är det dags för lite käk!
Kamera: Nikon D3100

Inga kommentarer: