10 mars 2012

I say if you're going to take a chance on something, you just go full balls to the wall

Mamma och pappa är på begravning, brorsorna har inte kommit hem ännu, jag bloggar i skräddarställning från vardagsrumsgolvet, och Nova ligger och sover en bit ifrån. Ja så är det tråkigt väder ute också. Och jag sitter och lyssnar på massa random musik i iTunes. Och det luktar honung och hundfis överallt. Och så har jag världens huvudvärk också.

Sådär, det var den sammanfattningen...kom inte på något bättre att skriva haha. Väntar på att klockan ska gå snabbare så det kan bli kväll och jakthippa för hela slanten! Ikväll smäller det! Så egentligen är det smart med huvudvärk nu, så kanske jag inte har skallebang imorgon? ;) haha

Ska  gå och byta kläder nu och vänta på att brorsan smsar mig. Han skulle göra det när han hade handlat i stan klart så ska ja gå i möte med honom så jag får dagens motion avklarad. Har märkt att man inte känner sig lika tjock och fet om man man motionerar på dagen om man ska på fest på kvällen. Det är som om man skulle känna sig lite nyttigare och kan unna sig ett extra glas vin ;)
 Nej andra kläder var det...så man inte blir stressad sen när det plingar till i mobilen. See u later alligator!

Inga kommentarer: