21 mars 2012

Keep on dreamin', even if it breaks your heart

Mobilbild.
 Underbara härliga vår som äntligen börjar komma! Jag blev helt frustrerad när det här om dagen blev världens snöstorm, men mamma sa att när det kommer sån snöstorm såhär nära inpå våren så tar den mera med sig när den far/smälter bort och då kommer våren snabbare! Och den kom med raketfart tydligen för jag såg både blåsippor och tussilago på promenaden idag! Och fåglarna kvittrade i skogen, och nästan all snö var borta, och jag kunde ha mjukisbyxor utan något under på mig idag utan att frysa det minsta om benen! Då är det vår!

Om det är lika underbart väder imorgon ska jag släpa med mig kamera och fota lite härliga vårbilder :) Sen måste jag rensa minneskortet så jag får rum med massa bilder under hela veckan i Sälen. Bara 4 dagar kvar nu...

Inga kommentarer: