11 mars 2012

There is something about getting up early in the morning that just makes me want to go back to bed.

 Angående den där listan med massa frågor jag la upp tidigare, jag hade skallebangtråkigt eftersom jag inte for på något Me&I party i alla fall. Det var ingen som vågade köra klockan 13 redan. Av någon konstig anledning. Inte för att jag heller direkt kände mig körduglig, men jag har ju inget körkort heller så det skulle gått på skit vilket som.

I alla fall kom syster, Felicia och bebisimagen/Kermit hit senare på dagen och umgicks lite :) Åt middag tillsammans och så, snackade skit och berättade om jakthippan igår. Dom for hem relativ tidigt, så brorsan och jag kollade lite på LA ink före han också skulle fara hem.
 Skulle kunna ha somnat för flera timmar sen, men var så galet hungrig så måsta äta lite först. Och nu, sisådär 2 timmar senare, sitter jag fortfarande med halvstängda ögonen och väntar på att något ska hända på facebook. Men det gör det ju inte. Som vanligt. Så ska nog ta min bok och krypa ner under täcket och läsa mig till sömns. Och droga massa musik. Låter bra det. Godnatt.

Inga kommentarer: