07 november 2009

You got the as, I got the boobs

Gårdagen var grymt rolig! Aina, Sasa och jag hade överrasknings filmkväll för Ida. När Sasa var till Godby och hämtade Ida så lagade Aina och jag tre rätters middag. Toast skagen till förrätt, fyllda lövbiffsrulader till varmrätt och fruktsallad till efterrätt. Riktigt lyckat var det.
Efter middagen förflyttade vi oss till vardagsrummet för att lyssna på musik, snacka och ha det allmänt trevligt. 21:00 vart det Idol, fan att Rabih måsta åka ut! Inte för att Mariette får åka ut heller men någon annan kunde ju ha hängt löst..typ Eddie eller någon..

Hur som helst. Efter Idol kollade vi på What a girl wants. Ida somna där i början någon gång sen vakna hon i mitten typ. Efter filmen gick Sasa och la sig och Ida, Aina och jag satt uppe och flummade. Ida och jag hann gå ut en sväng innan Ida gick och la sig.
Aina och jag satt uppe med datorerna en stund innan vi också la oss.

Idag har man varit ganska sliten. Legat i sängen praktiskt taget hela långa dagen. Kom hem där vid sex tiden och då vart det soffan direkt. Tack för en rolig helg :)

You got the as, I got the boobs!

Inga kommentarer: