30 november 2009

Finally finished!..almost

Som rubriken säger, äntligen klart. Allt är i nya rummet nu förutom bokhyllorna och lite små saker som ska fixas men sen är det helt och hållet fullkomligt precis klart! Nästa helg när Jocke kommer har han också fått nytt rum, nämligen mitt gamla rum. Nu när Jockes gamla rum blir ''tomt'' ska mamma fixa kontor där. Hon har haft datorn och sybordet där tidigare men nu ska hon fixa lite till där. Så det är lite nytt för alla nu.
Skönt med lite större rum och garderob som man kan gå in i! Lucky me.

Vad har jag mera gjort idag då? Jo slagit in julklappar. Ska till stan med Ida och Aina någon dag denna vecka och då ska vi köpa julklappar + att jag ska köpa nya skor. Happyface! Jag har 1 2 3 4 5 6...7 julklappar kvar att köpa sen är det bara att vänta på den där roliga dagen när tomten kommer. Den roliga dagen det ska va massa snö så man kan göra snögubbar, eller snöbbar som Felicia skulle säga, och snölyktor. Här har vi en som gillar vinter och snö. Det är ju bara 24 dagar kvar till julafton nu så snön ska väl komma när som helst. Eller? Vi får hoppas på det i alla fall.

Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det kryper jag ner i mina pyjamas byxor och kollar på faddergalan. Det är det ända vettiga på tvn denna kväll.

Julmys i rummet, på bilden!

Inga kommentarer: