04 november 2009

Grått och trist

Den här dagen har varit slö och grå och trist.Min dag har gått ut på att kolla på tv, spela ps2 och suttit vid datorn. Inget vettigt har blivit gjort. Om alla papper skulle ta och komma nu så skulle jag ha något att göra på dagarna, men nej dom kommer aldrig verkar det som. Hur länge kan det ta att skicka papper från Finland till Åland? Tydligen tar det enormt länge..

Vädret har också varit slött idag. Även fast jag gillar hösten så blir man lite trött på mörkret, rugget och blåsten. Regnet blir jag inte trött på. Jag gillar regn och går mer än gärna ut när det regnar. Gentemot andra som sitter inne och vägrar att gå ut. ''Man blir ju så våt'', du är inte gjord av socker så du smälter inte. Det är skönt att gå och traska i regnet och tänka på allt eller inget.
För att göra den sista timmen av dagen lite gladare, slänger vi in en bild och en sista uppmuntrande mening.
OH HAPPY DAY, OH HAPPY DAY!.

Inga kommentarer: