12 november 2009

Look who's talking

Nu har jag sett på Look who's talking too och Look who's talking now alltså, titta hon snackar också och titta vem som snackar nu. Tvåan och trean av titta han snackar. Sjukt roliga filmer, alla måste se! Fast det flesta har kanske sett dom redan? Med tanke på att de är gjorda 1989, 1990 och 1993. I alla fall, om ni ente sett dom, se dom! Sjukt underhållande filmer med Kirstie Alley, John Travolta och Bruce Willis(rösten till Mikey). I titta hon snackar också gör Roseanne Barr rösten till Julie och i titta vem som snackar nu gör Danny DeVito och Diane Keaton rösterna till de två hundarna Rocks och Daphne. Otroligt påhittiga och roliga kommentarer har de hittat på till barnen och hundarna. Man sitter och skrattar hela tiden tills det kommer någon ledsam del och man känner tårarna bränna i ögonen. Det varvas med komedi, ''drama'' och romantik i de här tre filmer. De här filmerna har allt!

mmmmmmmmmoooaaa! Puss på dom!

Jag kan bara inte fatta att vi har haft titta han snackar och titta hon snackar också på Vhs i alla dessa år och jag inte har kollat på dom!... eller vänta, jag har faktiskt sett titta han snackar med det var nästan hundra år sen känns det som. Det är inget jag minns i alla fall. Inte ens en liten scen minns jag. Men jag var kanske 5-6-7?! när jag såg den sist så att, jag har lov att glömma haha.

Nu avslutar jag med en replik som John Travolta drar i första filmen.
Hot mama! Hot mama!

Inga kommentarer: