22 november 2009

Vad snygg man känner sig..

Har varit med Ida och Aina denna helg. Vi skulle ha filmkväll och kolla på världens skräckfilm men det vart inte i alla fall för vi var ute och rände all night long.
We're going to party
Karamu, fiesta, forever
Come on and sing along!

All night long! (all night)
All night long! (all night)
All night long! (all night)

Haha, så rätt låt för vi kom in där vid 02:30-03:00?! kanske. Sing along, all night long!. Mjaa i alla fall vet inte vad klockan var när Aina somna men Ida och jag somnade 06:00. Aina for iväg på jobb 10:00? Men Ida och jag fortsatte sussa sött ända tills 14:00 när vi bestämde oss för att det var dax och stiga upp. Sen har vi degat hela dagen. Jag hade i alla fall roligt igår!

Nu känner man riktigt hur snygg man är. Har smink på mig både från fredagen och lördagen för jag inte orkat tvätta bort det. Ibland är man lite lat. Jag har ont överallt och mår illa också. Ögonlocken är tunga som tegelstenar och min tankeverksamhet är lika med noll. Jag tror mina två hjärnceller som jag faktiskt har kvar, är på skidsemester i Alperna för tillfället. I hope you guys have a great time, but I need you right now.
Se bara! Jag är sämre än sämst, as usual..
Nu ska jag ceppa mig på soffan i väntan på Bones som kommer 21:00. Kärlek x1000 till det.

Det är mina två hjärnceller på bilden!

Inga kommentarer: