15 november 2009

Bones

Love has flown all alone, I sit and wonder why-y-y oh why you left me, oh Sandy Oh Sandy, maybe someday, when highschool is done. Somehow, someway, our two worlds will be one. In heaven forever and ever we will be, oh please say you'll stay, oh Sandy Sandy my darlin', you hurt me real bad, you know it's true, But baby, you gotta believeme when I say, I'm helpless without you. Love has flown all alone, I sit, I wonder why-y-y oh why you left me, oh Sandy Sandy, Sandy, why-y-y-y, oh Sandy

Dagens låt. Sjöng på den imorse och sen har det fortsatt hela dagen.Kärlek till Grease och John Travolta. Nöter slut på alla låtar nu i Spotify. Har de också på mobilen så snacka om att låtarna blir slut nötta nu då. Haha aja.

Nu är det helt tyst i huset. Alla barnen har farit hem och nu är det bara pappa och jag hemma. Mamma är på volleyboll. I alla fall har det varit roligt denna helg. Busat med Felicia och Scott hela långa helgen + stigit upp 08:30 en helg.... Det är inte vanligt det heller men men. Ska väl sova gott inatt och imorgon tar jag en jättelång sovmorgon. Känns som att det skulle behövas lite. Inte bara för att barnen varit här, utan också för att jag sovit dåligt på sistone. Som vanligt alltså. Men det börjat bli bättre nu och det är gr8!

Om 20 minuter börjar en ny säsong av Bones, gillart! Känns som om det var evigheter sen det var sist även fast det var i våras det var säsongs avslutning. Okej ett halvår ungefär, långt nog tycker jag.
Nu ska jag lyssna på lite mera Grease låtar i väntan på Bones.
Denna kvällen kan bara inte bli bättre.

Inga kommentarer: