12 november 2009

Elefantrumpa

Hm, egentligen har jag ente så mycket att skriva. Ikväll var jag med mamma och pappa och kollade på luciakandidaterna. Duktiga va dom. Låt bäste kvinna vinna! Efter det var vi till Mellangårds en sväng och tittade på Maj och Dag. Det är min kusins tvillingar. Riktigt söta var dom små liven :)

På tal om små liv så kommer Scottbebisen hit på Fredag, yey! Sen på lördag kommer Felicia också så denna helgen är igen fullspäckad. Har inte haft en ledig helg på länge känns det som. Sist jag hade en ledig helg var 24-25 oktober. Inte såå längesen ändå men det känns som om det skulle vara mera. Jaja så länge det är syskonbarnen, övriga familjen och vännerna som jag umgås med på helgerna så gör det aspeluut ingenting att de flesta helgerna är fulla. Det är bara roligt att ha något att göra.
Man blir så slö om man sitter hemma bara.
Och det kommer från en som sitter hemma alla dagar. Haha men snart får jag ju saker att göra, bara de där borta i Finland skulle få ändan ur vagnen.

Inga kommentarer: