25 november 2009

Hey boy, Get your rocks off. Move boy

Idag har ja pluggat som en idiot. Två och en halvtimme satt jag i köket med näsan i Distis pärmen, and i liked it. Det är ju religion lixom och DET är awesome. Förbundetsfolk handla detta avsnitt om. Åtta frågor med långa utläggande svar. Inte för att jag måsta men för att jag vill. Jag uttrycker mig bäst om jag får skriva och skriva av mig mycket.
Som det står däär borta --> om mig, jag älskar att skriva. Jag har alltid gjort det. Kommer alltid att göra det.

I alla fall så är svaren i kuvertet nu och imorgon är det på väg till Esbo för rättning. Hoppas bara att det inte tar lika länge att rätta som det gjorde att skicka hit alla papper. Det var jobbigt länge.

Snart är det mat och efter det sticker jag till Frida. Det var sjukt längesen men vi har lixom glidit ifrån varandra tror jag. Såhär blev det för Ida och mig när hon börja ghs och jag gick var i Geta. När man inte går i samma skola mera blir det bara att man umgås mindre och mindre. That's sad.

Inga kommentarer: