03 november 2009

klotter

Jag vet inte vad jag ska skriva. Får väl klotta ner något bara. Dagen har spenderats hemma vid tvn i princip. ''Tränade'' också lite med Abtronic. Ska nog börja göra det igen tror jag för det börjar faktist ge resultat efter ett tag. Man kan ju inte förvänta sig att något ska hända efter första gången heller.
Det finns en senare modell av Abtronic också, Abtronic x2. Den är bättre för på den är det ledande dynor både fram och bak som tränar två olika muskelgrupper samtidigt. Men men får nöja mig med den Abtronic som jag har, tills vidare i alla fall.
Det är ju upp till var och en sen om man tycker att det funkar. Men som sagt kan man ju inte vänta sig att det ska funka med en gång. Testa i en månad eller så, så får du se att det funkar.
Nu ska jag kolla på Crossing Jordan. Jo jag borde sova men när jag inte kan..

Inga kommentarer: