27 november 2009

Fuck of and die

Du är irriterande, inte alls rolig, jobbig och en riktig ljugis. Det var väl okej i början och bra tidsfördriv men ibland går det bara för långt. Palla fråga så jävla mycket? Har jag inte rätt till ett privatliv? Jo tänk för att jag har det så du borde inte fråga så mycket. Du tror tydligen att jag vill att du ska veta allt men så är det inte. Det räcker med att du vet vad jag heter och hur gammal jag är. På sin höjd var jag bor också.
Meningar som är typiska dig är
''Varför det då?''
''Var då?''
''När då?''
''D I S S A R '' - när det är en minut mellan din fråga och mitt svar.
''Nej hon sa att de hade gjort slut, tror jag''

Den meningen tar fan priset. Jag har aldrig sagt nått sånt och så går du och säger det till en av mina närmaste vänner som faktist känner mig bättre än dig. Mycket bättre än dig. Så kan du inte bara sluta nojsa?
Du är slut i huvudet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Julia, prata?! finns här <3