13 november 2009

Friday the 13th

Det var fredagen den 13de idag vah? Inte något jag har märkt av i alla fall. Jag brukar aldrig ha otur på fredagen den 13de. I alla fall var det längesen, säkert fem år sen. Någon som har haft otur idag?Läste på Fridas blogg att hon hade haft otur, har du inte alltid det Frida? ;) haha. Jag har faktist haft mera tur idag än otur. Fick alla papper från skolan! Kollade igenom dom lite och det verkade ganska simpelt. Vi har haft allt det där förut så det här borde gå finfint. Hoppas vi i alla fall. Ska börja plugga nästa vecka, har inte tid nu i helgen så att. Uppdaterar er om mitt pluggande längre fram så vi får se lite hur det går.

Nu sitter jag och väntar på att Thomas och Jocke ska komma med Scott. Det är lång väg från Jomala idag? Nejmen de borde komma när som helst. Medans jag väntar så lyssnar jag på Kiss. '' These are crazy crazy crazy crazy nights''. Jag är inne i en rockperiod nu. För någon månad sen var det RnB men nu är det rock som gäller. Haha jag är nog lite knas.
Men är man all ätare så är man

1 kommentar:

fupp :) sa...

bara för att jag är oturs barn :D
höhö, men att när ska vi ses?!?!?! :'(
saknar dej så utahelllllivete!
<3!