01 november 2009

Tack så mycket

snabbt inlägg innan sängen kallar. For till syster igår och sov. Vi hade idol kväll i soffan under varsin filt, mysigt! Det var ju så nedrans kallt där.. vilket man inte kan säga om inatt i alla fall. Dåå var det något varmt, kastade av mig täcket där mitt i natten och så vakna jag såklart i morse av att jag frös.
Vi for hem till Geta idag vid 13:00-13:30 tiden. Och ikväll vart det mycket ståhej här när alla syskon + syskonbarn var här. Den enda som saknades var Daniel. Han var på fest någonstans.

På tal om fest så fick jag höra ikväll att någon, säger inte vem, tydligen hade stött på mig på den senaste festen jag var på.. något som jag missat totalt. I alla fall, det är väl lite smickrande antar jag. Men det kanske skulle vara ännu mera smickrande om man märkte något? Eller vad tror ni. Han bad om förlåtelse till brorsan hörde jag också. Haha, gulligt men det behövdes nog inte.
Nu ropar sängen på mig hör jag, ska packa upp mina saker också. Godnatt allesammans.

Inga kommentarer: