17 november 2009

skjortan

Ett väldigt sent inlägg blir det nu. Har gjort nada idag. Känns sämst eftersom jag borde börja med mitt pluggande men jag har knappt vant mig vid tanken på att ha massa papper liggande i en pärm som måste göras. Nåja, ska väl försöka börja imorgon i alla fall. Såg nu att det redan är tisdag så jag menar isåfall senare idag. Efter jag sovit några timmar. Och fått ätit frukust framför days. I want to know what's going on!

Det känns som att jag tappat matlusten efter denna helg. Jag har ingen aning om varför, men jag känner mig inte hungrig alls. Såklart äter jag ändå för jag vet att jag måste och mamma säger att jag måste. Mammas lilla flicka lyder alltid! Haha men förhoppningsvis kommer den tillbaka.

Mamma och jag gick igenom lite kläder idag. Hade en hel sopsäck som ska bort. Till Emaus eller ner till Lettland. Jag hittade en väst där som kanske kommer till användning, förhoppningsvis, och två skjortor. Båda ha pappa haft men den ena är speciell för det har varit Görans. Göran var gift med min faster Anne-Maj men han dog hösten 1994. Jag var ett år så jag har inget minne av han. Jag hann säkert träffa han men var alltså för ung för att komma ihåg han idag. Jag ville i alla fall ha skjortan även fast jag inte kände honom på det sättet. Orkar inte förklara allt men skjortan ska tvättas sen är den redo för användning.
Je quand employer le vachement

Inga kommentarer: