29 november 2009

A lot

I skrivandets stund sitter jag i min säng i mitt nya rum. That's right, jag flytta in igår. Har nog inte alla möbler här inne ännu men det får bli att vi flyttar över dom på måndag. Har inte riktigt tid idag inte.

Igår var det Lilla jul! Vi städa, satte upp ljusstakar och stjärnor och var en sväng ner till Mellangårds. Eftersom det inte kommer till Jul så firade de Lilla jul här. Direkt när vi kom ner fick jag en Maj i famnen. Hon är inte stor hon. Det var som när man var liten och höll i en docka. Senare vart det Lilla julklappsutdelning. Jag fick en julklapp! Jag får alltid av min gudmor och gudfar. Jag har inte öppnat den ännu för det är en stora juls julklapp. Mycket roligare att ha massa paket att öppna på Jul ju.

Idag blir det kalas först och sen senare ska vi på julbord till Havsvidden. Tio pers blir vi så det ska bli kul. Men nu ska jag klä på mig och sen kila iväg till Ida och hjälpa henne att baka. Det är hon som har kalas idag för hon fyller år. Grattis sötaste Ida på din 17års daaag! <33>

2 kommentarer:

aprilbarn sa...

kul med nytt rum...fin bild av Ida....

Anonym sa...

Tack för all hjälp även fast det blev fail xD puss på dig <3