24 februari 2010

Usher Raymond IV

When your feeling ain't the same and your body don't want to
But you know gotta let it go cuz th
e
party ain't jumpin' like it used to

Even though this might bruise you

Let it burn

Let it burn

Gotta let it burn

Usher-Let it burn.
Jag lyssnade massa på den 2008 tror jag men sen sluta jag. Nu har jag börjat igen, den är so damn good! Det är konstigt hur endel låtar kan vara bra år efter år, medans endel bara är bra ett par veckor
och sen pussar den aprumpa.
Ibland kan det ta ett år innan låten är bra igen. Så har det i princip varit nu. Let it burn blev aldrig dålig som så men den blev tjatig så därför sluta jag lyssna på den. Får se nu hur länge det tar innan den blir tjatig igen, väldigt länge hoppas jag. För innerst inne är den ju faktiskt bra. Hjärnan har lite problem med att fatta det bara. De två hjärncellerna är fortfarande på sportlov.

Jag har kommit på att det är bra att ha sin musikspelare (vlc, Windows media player etc) på shuffle/bl
anda för då kommer det massa låtar som man glömt bort att man har. Jag använder nästan bara media player nu mera istället för Spotify och sånt. Man har ju massa bra musik på datorn redan, i alla fall jag. Höhö.

Så nu ska jag fortsätta lyssna på musik, ända tills jag inte är ensam hemma mera åtminstone. You'll never know.
Bilden; Usher med sin äldsta son Usher Raymond V

Even though this might bruise you
Let it burn

Inga kommentarer: