01 februari 2010

Sick and tired

Vill inte vill inte vill inte! Håller på och bli förkyld ännu en gång. Vad har månaderna februari, mars, april och maj emot mig egentligen? Den här tiden förra året var jag med sjuk. Influensa fyra gånger och vanlig förkylning två. Tacka gudarna att jag inte går i skola nu, för jag hatar att missa saker. Kommer ihåg förra året så vart jag helt förstörd när jag fjärde gången i rad låg hemma, när vi hade prov. Men mamma ringde och prata med Gun och som den ängeln hon är, så sa hon att jag skulle bli frisk först sen skulle vi börja tänka på läxor och prov.
Tack Gun, alltid lika snäll och bäst! :)

Nu ska jag vila resten av kvällen och hoppas på att ''förkylningen'' är ett minne blott imorgon.
A dream is a wish your heart makes.

1 kommentar:

Frida Söderback sa...

jag blir hemma imorgon jag.
huvudet sprängs
ögonen exploderar
näsan faller av mej
halsen sviker men
=feber och förkyld
HATAAA. man borde utrota sjukdomar och influensor :D