03 februari 2010

Tuesday's grey and wednesday too

Wassup? Haha jo jag känner mig riktigt tuff idag.. inte..snarare skabbig och.. jaa skabbig. Nej jag vet inte vad jag ska skriva förutom att jag var duktig och steg upp 08:50 idag, det förvåna mig att jag var pigg den tiden. 10:30 brukar va standard nu för tiden, men det kanske ändrar nu.
Får hoppas på det i alla fall.

Barnprogrammet jag snackade om igår har fortfarande inte trätt fram med sin identitet. Julia skrev på fääjsbuck att hon kände igen programmet från min beskrivning men hon kom inte heller på vad det hette. Mamma kommer också ihåg programmet men inte vad det heter. Haha, kommer säkert komma på om flera år vad det heter.

Nu ska jag gå och tvätta ur balsam ur håret och sen ta bort sängkläderna ur sängen. Skönare att sova i rena sängkläder när man duschat.

Alla elefanter är grå, men allt grått är inte elefanter.

Inga kommentarer: