11 februari 2010

Todays ups and downs

Todays ups (y)
Det har varit väldigt fint väder hela dagen idag. Det gillar vi! Även fast jag kanske inte älskar solen mest och så så har jag börjat tröttna på snön och kylan nu. Nu vill jag ha sol och värme! Jag vill cykla ner till Knutnäs och bada hela kvällen, jag vill tälta med kompisar, jag vill sitta vid kiosken och glo på alla turister och jag vill sova på stugan med Ida och Aina, fler gånger än vad vi brukar. Tummen upp på det :)
Mera då? Jag testade en ny frukt idag, Honey Polemo hette den. Det är i princip en Kinesisk honungs grapefrukt, supergod var den! Måste köpas hem mera mera mera gånger!
Den sista bra saken för dagen får nog bli.. den långa varma duschen jag tog. Perfekt när man fryser!

Todays downs (n)
Jag har mått illa hela dagen :( Det kom efter frukosten och det var jobbigt. Jag hatar att va magsjuk, usch på det!
Jag har också haft kallt hela dagen! Även fast vi eldar så är det kallt, nej nu kan faktiskt sommaren komma! Den sista och sämsta saken för dagen är att våra Sverige planer gick åt fanders idag :( Var meningen att jag, Ida och Aina skulle träffa Victor i Sthlm men nu kan inte Victor komma dit för han måste på en tävling med sin pappa. Det suger men jag förstår att han måste följa med. Vi får träffas någon annan gång istället, även fast jag hade sett fram emot nästa helg (a) :) Hoppas du får det kul i alla fall :)

Så att.. vi ska fara till Sverige i alla fall men till Uppsala istället. Ikea och massa andra butiker. Kommer ha superkul även fast en del av denna efterlängtade helg saknas.

1 kommentar:

Victor sa...

Förlåt! "/

Kul kan jag nog ha fast det som försvann hade ju varit grymt mkt roligare :(