09 februari 2010

Out of my life, out of my mind

Bläää vilken slödag. Jag hatar de här dagarna när jag inte har något att göra, det är så deprimerande. Jag försöker komma på något vettigt att göra men det står helt stilla i mitt huvud. Kommer ni ihåg mina två hjärnceller som jag faktiskt har? De har åkt på för tidigt sportlov tror jag.. Typiskt när jag behöver de som mest! Det sviker mig alltid..

I alla fall tar jag lite nostalgitrippar nu och lyssnar på Drömhus, Freestyle, Miio och massa annan gammal musik. Gammal musik is the shit! De tar en tillbaka till alla skoldiscon i lågstadiet. Ojoj, ett ord; BJÖRN ROSENSTRÖM, pojkarna som busar och skönt å va naken. De spelades alltid på alla discon. Nostalgi till 1000!

Nu ska jag sluta ta mina trippar och göra något vettigt istället, men vaad?! Hjälp mig någon!
Kanske ska börja med att sätta på mig en en bh..?

Jag låg och grubblade, ensam i min stora säng.
Drömmarna blandades med rädsla för framtiden.

Inga kommentarer: