08 februari 2010

Sötaste

Godmorgon världen! Okej.. det är väl inte morgon mera nu men i alla fall.. Och nej jag har inte just stigit upp, steg faktiskt upp 10:00 idag även fast det inte blev så många timmars sömn inatt. Förlåt för att jag höll dig vaken (a) Kan förstå att du är trött idag, det blev nog inte så många timmars sömn för din del. Uuups (aa) Jag räknade till att jag skickade 28 sms till sig igår, ojdå.. Undrar hur hög min telefonräkning kommer vara nu, damn tycker synd om Mami som måste betala. Men det var så värt det (aa) Puss på dig!

Mami, du kan betala räkningen med mina pengar från mitt konto. Det är ju min telefonräkning så att..Men att jag vill nog ha saldo tror jag, det känns bättre på något sätt. Telefonräkningarna blir ju inte så höga då. Fast det är säkert sugit att ha spärr för då kan man inte smsa med någon (a)

Men det är ju inte ett världsproblem direkt, eller?
Nu ska jag hoppa i duschen sen ska jag ta tag i dagens sysslor. Kom på att jag har lite att ta i tu med idag.
Älskar dagarna när jag har massa saker att göra!

It's hard to know just what to do in times like these
It's hard to know just what to say

1 kommentar:

Anonym sa...

vad har du för abonnemang? inga gratis sms?